11. marraskuuta 2010

teinimutanttininjakil.. koira

Mä en kestä. Kehittelin mielessäni jo "vaihdetaan kusipäinen tollerilapsi hamsteriin"- ilmoitusta, mutta ehkä odotellaan vielä hetki. Ehkä.

Tiistaina Riesa totesi että luoksetulokäsky on yliarvostettu. Mulla on tapana pitää sitä iltaisin läheissä aukiolla vapaana, ja siellähän oli joku ihana haju. Apina ei edes reagoi mun käskyyn, vilkaisee vaan "joo emmä nyt ehi" ja pysyy paikallaan. Luoksetulohan on ollut meillä lähes satavarma... Eiköhän tämän kaiken kruunaa lähistölle ilmestyvä koirakko. Riesa ei onneksi välitä vieraista koirista tai ihmisistä (ainakaan vielä...). Se mörköilee nyt ihan huolella, ja tietysti koirakko oli ihan kamala, jonka vuoksi pikkukettu ryntää jalkoihin turvaan.
Lähestulkoon sama kuvio (ilman vierasta koirakkoa) toistettiin keskiviikkoiltana, ja nyt jäi sitten vapaanaolo tolla alueella..
Illan hauskuus ei suinkaan tähän loppunut. Annoin koirille luut, ja Riesa tuli tuttuun tapaansa syömään sitä mun viereen kun istuskelin lattialla. Jotain siinä kumartelin koiran yli, ja tämä murahtaa mulle. Lähti kettu aika vikkelästi karjaisun saattelemana muualle ja luu pois. Loppuilta kuluikin päätä seinään hakaten, ja miettien onko toi nyt ihan tavallista teiniperseilyä, vai onko joku mennyt pahemman kerran vikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti